Podpisanie umowy na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S10 Szczecin – Piła, odc. koniec obwodnicy Stargardu – początek obwodnicy Piły
Numer raportu:
73/2024
Skrócona nazwa emitenta:
MIRBUD S.A.
Temat:
Podpisanie umowy na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S10 Szczecin – Piła, odc. koniec obwodnicy Stargardu – początek obwodnicy Piły
Podstawa prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - Informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd MIRBUD S.A. (dalej: „Emitent"), działając zgodnie z Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia MAR oraz w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 29/2024 informuje, że w dniu 5 lipca 2024 roku konsorcjum firm w składzie:
- KOBYLARNIA S.A. z siedzibą w Kobylarni (Lider Konsorcjum) oraz
- MIRBUD S.A. z siedzibą w Skierniewicach (Partner Konsorcjum)
podpisało umowę ze Skarbem Państwa - Generalnym Dyrektorem Dróg Krajowych i Autostrad (ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa).
Przedmiotem umowy jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pod nazwą „Budowa drogi S10 Szczecin – Piła na odcinku koniec obwodnicy Stargardu – początek obwodnicy Piły (z węzłem „Koszyce”) z wyłączeniem obwodnicy miejscowości Wałcz, odcinek 4, węzeł „Recz” (bez węzła) – węzeł „Cybowo” (bez węzła)”.
Wartość umowy: 647 000 000,00 złotych brutto.
Termin realizacji zadania: 39 miesięcy od dnia zawarcia umowy (do okresu realizacji robót budowlanych nie wlicza się okresów zimowych, tj. od 16 grudnia do 15 marca).
Informacja o podpisaniu umowy została zakwalifikowana przez Emitenta jako informacja poufna, zgodnie z definicją zawartą w Art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku oraz uchylającego dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywę Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE (Dz. Urz. UE L 173 z 12.06.2014 r., dalej „MAR”), ze względu na znaczną w skali Spółki wartość umowy oraz jej znaczenie dla Emitenta.
Podpisy osób reprezentujących:
Jerzy Mirgos – Prezes Zarządu
Paweł Korzeniowski – Członek Zarządu